۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

نفوذ ایادی سازمان در ایران

باید بگویم در دنیایی زندگی می کنیم پر از دو رنگی ها و البته ادعاهایی واهی
متأسفانه برادرم مهدی کار را به جایی رسانده که حتی پدرم وی را عاق کرده و از او دوری نموده است.
چندی پیش مطلبی را در وب سایت مهدی دیدم که بسیار نظرم را جلب کرد.
او مطلبی نوشته بود که بسیار مرا مورد لطف خود قرار داده بود. برادرم در ابتدا می گوید از اسرار  خانوادگی و حریم ها حرفی نمی زند ولی می زند.
اشکالی ندارد این را هم می گذارم پای همان آزادی که سوداگرانش شده اید. با این حرف ها فقط دل پدر را بیشتر رنج می دهی و می شکنی.
این را ننوشته ام تا نصیحتی بکنم اما تو خود بهتر می دانی تا به حال سینه زدن زیر پرچم نوری زاد منفعتی برایت نداشته است.
آیا نامه نوری زاد را خوانده ای؟ ندیدی که حتی به رهبری هم گیر مالیاتی داده است؟ چرا دست آویز طناب پوسیده عده ای شده ای؟ همان هایی که روزی آن قدر سنگشان را به سینه زدی تا سینه ات مجروح شد و الان در ویلاهایشان به ریش من و تو می خندند.
نوری زاد می گوید بضرب نامه پدر چند شبکه ماهواره ای زده ام و سر در سفره سرداران دارم اما همانطور که در بیمارستان هم به تو گفتم نه ایرانیان برای من بود و نه هما. من در ایرانیان فقط مشاور بودم البته این را انکار نمی کنم که من مجوزش را گرفتم ولی در پشت پرده دست کسان دیگری در کار بود.
اگر این قضیه در دست و دهان مردم سم پاشی نمی شد نمی نوشتم و نمی گفتم ولی الان می نویسم تا همگان بدانند و بدانند که در ایرانیان و یا شبکه های دیگر کاره ای نبودم و نیستم.
برادرم مهدی می دانم که می دانی ولی خود را به نادانی زده ای. تو که با م.هـ و خاوری ارتباطی تنگاتنگ داشتی و داری. شاید آن ها برایت گفته باشند ولی من برای کسانی می نویسم که نمی دانند و خبر ندارند.
اسم کسی را نمی برم چون نمی خواهم از ستاریتش عقب بیفتم اما کلیت را می گویم تا رفع اتهام از خودم و آیت الله کنم. از باب اتقوا مواضع التهمه می گویم.
اگر در ایرانیان جذب نیرو می کردم چون من هم فردی از افراد آن بودم. گردانندگان اصلی اشخاص دیگری بودند.
س.ک با اینکه خود شبکه ماهواره ای داشت آمد و الف.ش را جلو انداخت تا بتواند به اهدافش برسد. شاید می خواست از راه ایرانیان به اشخاص دیگری برسد و ایرانیان را دست آویزی بر مرهم شبکه هایش قرار دهد.
بعد از بسته شدن ایرانیان (البته در ظاهر) آن آقا شبکه ای به شبکه هایش افزود.
آن روزها با خیلی ها ارتباط داشت. پاشنه در برخی از ارگان ها و سازمان ها را از جای در آورده بود. بعد از دست گل خاوری و ارتباط س.ک با م.هـ در دبی و اضافه کردن 10 کانال اچ دی به شبکه هایش مطمئن شدم می خواسته از راه ایرانیان به خیلی چیزها برسد. می خواسته به خیلی از ارگان ها راه پیدا کند. من آن روز ها در گوش الف.ش می خواندم که کارهای فلانی از باب رضای خدا نیست اما گوشش به این حرف ها بدهکار نبود و کار خودش را انجام می داد.
روزی مرا به وزارت بردند و به خاطر آن آقا سین جیم شدم. می گفتند تو با عامل سازمان همکاری داشته ای به آن ها گفتم مگر من خدایم که بدانم نفوذی بوده است. بروید سراغ کسانی که می دانستند نفوذی بوده اما این آقا را ارتزاق کرده اند. البته اگر می توانید اقامت دوگانه بگیرید که من می گویم اقامت دوگانه پیشکشتان به همین اوین و یا دبی بروید خیلی هنر کرده اید.
این ها را نوشتم نه برای اینکه بخواهم خودم را تبرئه کنم چون طلا که پاک است چه منتش به خاک است. من نوشتم تا خیلی ها که برخی از حرف ها را شنیده اند خیال باطل نکنند.
  
علیرضا خزعلی    91/9/8

۱۸ نظر:

  1. درود بر شرف و مردانگی افرادی مثل شما آقای خزعلی

    پاسخحذف
  2. az hamoon avalam maloom bood saeid karimian ye vatan forooshe

    پاسخحذف
  3. آقای خزعلی عزیز ممنون از شفاف سازی هایتان راستی چه خبر از برادرتون آقا مهدی در خبرها می خوندم که ایشان اعتصاب غذایی کردن آیا درسته؟

    پاسخحذف
  4. متاسفم برای شما و ابوی گرامیتان که بسیجی خیبر را تنها گذاشتید.نان به نرخ روز خوردن ارزش برادر کشی را ندارد

    پاسخحذف
  5. از آقا مهدی چه خبر؟مهدی آزاده ترین عضو خانواده ی خزعلی است.
    .
    آقا مهدی هرگز مثل برادرهایش آقازادگی نکرد.
    .
    من و ما می رویم دنبال زندگی خودمان ولی برادر ،برادر را تنها نمی گذارد.یقینا اگر سرکار در بند بودید دکتر مهدی تنهایتان نمی گذاشت.مهدی برادرته اخوی،برو دنبالش.نذار تموم شه.

    پاسخحذف
  6. در تاریخ سنت برادرکشی توسط قابیل پایه گذاری شد و توسط برادران یوسف ادامه یافت و توسط علیرضا خزعلی نیز در عصر حاضر با تهدید و زیرآب زنی برادر آزاده و دلیر خود یعنی دکتر مهدی خزعلی جریان دارد.ایکاش برای خاطر لقمه ای آغشته به نجاست مهر برادری را از یاد نمیبردید.

    پاسخحذف
  7. آقای علیرضا فرزند خلف آیت الله خزعلی شما در امتحانات مختلف پیروز شدید و مثل برادرتان خیانت به این وطن نکردید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زرشششششششششششک

      حذف
    2. البته شاگرد اول این امتحان احمدینژاد و رحیمی و مشایی و سایر اعوان و انصار پرونده 3000000000000 ریال میباشند.

      حذف
    3. البته شما همانند این برادر مون محض رضای خدا انواع دیگری از خیانت به این کشور را مرتکب شدید

      حذف
  8. سلام بر شرافت آیت الله خزعلی و پسر صالح ایشان حاج علیرضا
    خوب پته اینا رو دارید می ریزید روی آب خدا خیرتان بدهد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتما ایشون(حاج علیرضا) در نیویورک که بودن حاجی شدن؟؟!!! در ضمن نمردیم و معنی پته روی آب ریختن رو هم فهمیدیم آقا سعید 7000 تومنی.!!!!

      حذف
  9. برادر حاج مهدی رو دریاب تو رو خدا اگر شماها با هم بودید وضعیت این مملکت بهتر از این بود
    یاعلی مدد

    پاسخحذف
  10. همه ی عشق و حال خودشون رو این طرف و آن طرف میکنند بعد میان یه جوری حرف می زنند که انگار تمام عمر رو در راه وطن و مردمشون صرف کردند!!
    باز اون مهدیتون تا حدودی فهمیده که به کیه و چی به چیه و مثل امثال شما رانت خوار و نون به نرخ روز خور نیست.. آقا زاده های وطن فروش.

    پاسخحذف
  11. این اسلام رحمانی خمینی بی پدر چقدر در همه زوایای کشور نفوذ کرده که برادر رو به جوون برادر و پسر رو به جوون پدر انداخته.قدیم مردم دینشون رو داشتن و امنیت زندگیشون هم سرجاش بود.الان هیچ کدوومش نیست.
    تف به این روزگار

    پاسخحذف
  12. واقعاً شما آدم باحال و با مرامی هستی و هی می روی برای دیگران مجوز تلویزیون می گیری محض رضای خدا . خارج زندگی می کنی محض رضای خدا . ادم فروشی می کنی محض رضای خدا و خیلی کارهای دیگر محض رضای خدا

    پاسخحذف
  13. همیشه حرف حق رو بایئ از کسی شنید ک داره بخاطر عقایدش جونش رو میده و اونی ک جونش رو داره میده مهدی شما هست نه تووووووووووووووووووووووووو
    مرد باش و برو کمکش کن

    پاسخحذف